Längtan

Mamma ringde igår, underbart att höra av de. De har det bra, varmt och skönt. Tiden räcker inte till så de åker nog ner igen i Februari, då jag är taggad till tusen att följa med. :) Får se vad planerna säger.

Här hemma är det lite som vanligt, tråkigt, kallt och delvis ensamt. Tur att jag har den underbara vid min sida, då han inte jobbar vill säga, haha.

Idag blev det ett step pass med syster på friskis och ska jag vara ärlig var det inget alls för mig, jag var fan rädd för att kliva upp på den där plattan, haha. Såå jag höll båda fötterna på marken ;) Nästa vecka är det gratis vecka och jag tänkte passa på att prova lite nya pass, yoga och dans?! :) För övrigt går träningen framåt på mitt älskade Wii spel, där det spenderas en hel del tid.
Och imorgon är det redan festfredag och planera är inte riktigt klara ännu, och likaså inför lördagen. Jag är så kluven av mig, men det blir bra hur det än blir. För nästa vecka komma mamma och pappa hem !


Time to gå ner till mitt rum, släcka lampan, titta på tv och invänta hjärtat. <3

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Hej Malin, Låter som om du kommit ikapp lite grann ialf i ditt 'svenska' liv... Själv sitter jag just nu (sen förra lördagen) i New Jersey. Spenderade hela söndagen i NY.. Kändes helt toppen! Många goda minnen.. Sen här i NJ är det ännu mera C minnen.. Hon har för övrigt åkt till Thailand. Sms'sade just med henne, hon var på väg från en natt i Patong till Phi-Phi Island.. Jag flyger hemåt i morgon kväll (8 dagar räcker när man är ensam..:)) Hoppas du mår bra och att du snart hälsar på.. Stor Kram L+L

2010-01-15 @ 02:44:41
Postat av: Cin

Har du wii active?

Den kan jag rekomendera annars :-)

kram

2010-01-15 @ 20:47:00
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0