Smart eller bara otroligt trött?

Jag jobbar på den nya bloggdesignen, går sådär. Någon ringde och störde Presidenten i arbete och jag tappade allt vad lust och ork hette och gav upp för dagen. Men tackar Cina för all hjälp. :)

Måste bara klämma in den otroligt roliga historian mitt kära hjärta klämde ur sig igår natt;

- Vad kallar man en man utan arm?
- Hm, vet inte
- Armlös

Ja jag vet inte om han själv tyckte det var kul eller om han bara var otroligt trött efter sängaktiviteterna, haha ;)


Problemet med att prata i sömnen har tydligen återkommit, synd bara att man inte kan höra sig själv snacka, jag undrar ju om jag har något vettigt att säga?! :)

Kommentarer
Postat av: Cin

Varsågod :-) bara hojta om det är ngt mer du undrar.... :-)

Matte brukar oxå snacka i sömnen ibland. Han har sjungit hejjar ramsor och enstaka gånger går det faktiskt att föra en disk - om än förvirrande - med honom... askul ;-)

2010-01-19 @ 02:27:37
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0