Thailand, blogguppdatering och ambassadbesök

För de som fortfarande läser bloggen kommer här en kort uppdatering. :)

Jag försöker knåpa på en ny bloggdesign men mitt huvud är helt på andra sidan jorden. Men här är ett litet smakprov.

Min älskade Andreas och hans vänner begav sig igår till Thailand (även kallat "landet-kopia") och tårar föll.
Vet inte om det anses desperat men i det ögonblicket insåg jag att 3 månader utan varandra skulle bli för långt och eftersom jag hade möjligheten bokade jag själv en resa ner till Bangkok. Såå tisdag den 2 februari åker jag dit för att möta upp Kent och backpacka oss runt i Thailand någon månad, full moon party, möta Andreas, se alla vackra stränder och bara njuuuuta av värmen ! ME LIKE ! Haha, sen åker mamma och pappa ner och sen även Mia, Peter, barnen och Tommy. Jag tror det blir toppen, right?! :)

Så imorgon blir det en tidig morgon då det är ambassad besök för att ansöka om visum. Hoppas de nu ger mig ett, vad gör jag annars ?

Well, när jag är i Thailand ska jag försöka uppdatera bloggen så gott det går, Erica vem vet jag kanske tom hinner med TVÅ inlägg! Haha.


Kommentarer
Postat av: erica

haha, du är duktig med uppdatering du :)

2010-01-27 @ 12:35:18
URL: http://sunlicious.blogg.se/
Postat av: Cin

Niiiiice!!

Vad fint det blev!!!

2010-01-27 @ 14:17:57
URL: http://lovelybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0