Date :)

Igår fick jag bara veta att jag skulle vara klar vid 18, inget mer. Min älskade Andreas plockade upp mig och bjöd på middag och sen en tur till Täby, där ringde telefonen och avslöjade hela hans plan, haha stackarn. Inception stod på bioschemat och Andreas hade köpt biljetter. :) Hela kvällen kändes som en riktig date, fast att vi nu varit tillsammans i 8 månader pirrade det minst lika mycket i magen, fjärilarna fanns där, och jag hoppas han vet hur mycket jag tycker om honom ♥ Tack mitt hjärta

Kommentarer
Postat av: Madde

glad jag blir!

2010-08-05 @ 09:01:40
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/
Postat av: christin

ta en titt på min blogg ;) älskar dig gumman och är så glad för din skull :)

2010-08-06 @ 00:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0