Fylleblogga?!

Fredags kvällen bjöd på allt och inget enligt mig. :)
Att jag satte mig och fyllebloggade är jag väl medveten om, ta det lugnt mina vänner.
Väl hemma i fredags bjöd det på en del disskusioner som slutade och aldrig blev uppklarade, dags att ta itu med det senare idag, jag behöver svar.
Kent vaknade till liv under lördagen och cyklade ner till bolaget för att börja om på lördagen, jag hade en spyfluga i sängen hela dagen och jag själv hade andningssvårigheter från de lurviga gästerna på festen. Så min lördagkväll spenderas med film (helt värdelös för den delen...)
Dagen idag har bestått av mestadels ingenting, herre gud så slö jag känner mig när jag läser igenom allt, men det är så det ligger till. :)

Pappa mår bättre, Tommy har det bra i Turkland och om 2 veckor väntas jobbet dra igång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0