Helgen som gick i snabbrevy

Fredagen bjöd på allt vad jag önskade och lite till.
Skjutsade mamma och pappa till stationen vid 12, och passade på att hämta upp Patricia och vi tog en tur till donken. Sanna blev upphämtad av syster och jag och Patricia dunkade musik och drack drinkar. Tåget in, plankning och massa skratt. Bussturen ut till djurgården bjöd på en del också, bland annat krockade bussen och människor flög åt alla håll, medan jag och Patricia skrattade , taskigt.
Väl framme mötte vi upp Dara, bjöd på öl och gick till kryddhyllan, slippernipple och lite cider, mötte upp mamma och pappa och bara njöt av solen som sällskap. En tur i lustiga huset och mer alkohol. Mia, Peter Karin och Dacke mötte upp medan vi åkte Insane, mindre ok att jag verkligen höll på att kissa på mig. :/ Men den var verkligen INSANE ! :)

Vi mötte upp Ante och förslöt oss till musiken och mer alkohol, meen att stå i kö 40 minuter för att handla en öl = INTE OK, vi hann fan nyktra till och vi dog lite. Men taggade snabbt till och mötte upp de andra på kryddhyllan. Då Grönan stängde redan vid 23 blev det inge bra, Patricia och de andra drog vidare men jag var dödstrött och ville bara hem (dödsångest från insane?), vi vandrade mot en taxi och åkte hem.
Nattnachos och trevlig nattsällskap ♥

Lördagen var mycket givande och skulle nog kunna gå ännu mer crazy än den gjorde. Vi badade i Rössjön, bestämde oss för att grilla lite, leka lite på gräsmattan och sen bara mysa med sällskapsspel. :) En mycket mysig dag skulle jag vilja säga, dock saknade jag vattenkriget? Det får vi ta igen tycker jag.

Söndagen var mer än slappt. Jag njöt av värmen med en bok i handen, punkt ! :)

Idag är det annat, mamma och de packar för fullt för en tur till Åland, medan jag väntar på mitt läkarbesök. Förhoppningsvis det tredje och sista angående detta j*vla födelsemärke. Nu ska det bort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0