Prinsessbröllopet släng dig i veckan HÄR är nya kärleksbloggen ;)

Jag kom inte alls ihåg vad jag skulle skriva om förra gången, jag kom på att jag skulle lägga ut bilder från både midsommar och kubb/vinkvällen, men jag har inte kommit dit ännu...

Tänkte även passa på att presentera ett nytt avsnitt i min blogg nämligen; kärleksbloggen !
Jag har fått den stora äran att följa två mycket trevliga människor i början på deras förhållande, allt är nytt och fräsch och ni får vara med från början. WOHO ! ;)

Well, ska försöka dra lite kort hur allt började;

Pojke möter flicka, och även flicka möter pojke. Mycket spontant men glatt på allmän plats.
Flicka och pojke börjar umgås mer och mer, trivs tillsammans :)
Det blir en hel del mysiga sms. Spontan bakis dag hos killen restulterar senare i att vi spelade kubb och drack lite vin. Jag fick äran att vara med denna kväll och vi alla tre hade en superkul kväll. Och det var nog här (?) som kärleken tog full fart.
På söndagen var det ännu en bakis dag vilket resulterade i "familjemiddag", MYCKET mysigt !

Jag ska försöka uppdatera så gott det går i denna kärleksblogg nu, njut av läsning och följ min kärleksblogg <3

Kommentarer
Postat av: pojke

ojojoj... vad har du gett dej in på malin?

2010-06-30 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0