Myket har hänt

dålig uppdatering som bara den, meen jag har semester och har inte haft orken.

Jag har rest runt 4 veckor och haft fullt upp, nu har jag spenderat runt 10 dagar här i Phuket och resterande del av familjen har dykt upp. :)
Idag har vi varit på båtutflykt, och ikväll blir det bbq party vid poolkanten. Vi får se hur planerna ser ut framöver men det är mycket planerat ! Haha, vi får se som sagt.


Nuu har jag inte tid att skriva mer, eller tid har jag, men drinken tog slut och det är dags för nästa ;) Haha.


Kommentarer
Postat av: Cin

Niiice... pussa Mia från mig och hälsa att Pippa fortfarande ligger kvar ;-)

2010-03-15 @ 21:30:42
URL: http://lovelybitch.blogg.se/
Postat av: erica

låter hur bra som helst , hoppas du har lite mer sällskap nu när resterande familj har anlänt :) snart åker vi :D:D:D <3 pepp till tusen . LOVE

2010-03-15 @ 22:52:41
URL: http://sunlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0