Fullt upp med ingenting

Mina dagar är inte alls fyllda med någonting, mest ingenting faktiskt...
Mycket tråkigt att läsa, men ni som ändå ger er i kasst skyll er själva.

Att vakna upp och bara må så där himla dåligt är inte kul, och stackars mitt ♥ som fick ta smällen, en mycket varm natt resulterade i att jag inte alls sov något bra, många dåliga drömmar gjorde inte det hela bättre...
jag somnade om ganska så snabbt när jag väl kom hem och fick lägga mig i min egen säng (a)
klockan ringde och jag skulle iväg till läkaren för att kolla detta underliga födelsemärke jag har på armen, sagt och gjort, en timme senare hade de disskuterat klart och det ska bort ! Jag ska nog tillägga att 30 minuter av timmen tog de för den vilsna stackars själen att bara ta ett kort... systemkameror kan vara kluriga ibland !

här hemma har jag iof hunnit med en hel det också, städat på rummet, badrummet fick sig en omgång också, fyllt i ännu mera arbetspapper (tack Madelene), och på tal om henne, läs hennes blogg !
WONDERFUL: www.rullstensgrus.blogg.se, mohaha !

Nej jag ska nog ta itu med något viktigare, undrans bara vad det kan vara?! :)


Kommentarer
Postat av: Mad

vad gullig du är malin :)

2010-06-09 @ 15:41:18
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0