Jobbiga dagar :/

Det känns jättejobbigt samtidigt som jag blir väldigt hedrad av att mina kära vänner som skickar så gulliga sms och säger att de saknar mitt galna jag. :)
USA året var magiskt, allt tokigt, roligt, elakt, tråkigt, meningslöst, ALLT vi gjorde blev bra. <3
Mina två månader i Thailand med killarna var mer än underbart. Allt vi hann med, moppeutflykter, dykarcet, full moon party, allt och inget hände under de månaderna
och senast tre veckor nere i Magaluf, barskolan grupp 2, wow säger jag bara, jag trodde inte att det skulle bli så kul, och att vi skulle komma varandra så nära, lära oss så mycket, blodd svett och tårar; det sumerar nog det mesta som hände där nere.

Så hamnade jag återigen i Sverige, landat där allt har stått stilla... och jag känner mig mer meningslös än någonsin. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0