1 vecka utan...

inlägg var allt jag klarade av. Om det var bloggtorka, eller helt om jag helt enkelt var uttråkad av mina egna inlägg så är det nu slut. Jag behöver skriva av mig ! :)

Igår blev det spontan kvällsbastubad med Andreas, Madelene och Fredrik. Mycket mysigt, känner mig som en ny människa idag; ren och fräsch
Det är redan onsdag igen, imorgon överger Andreas mig för 24 timmar för en konferens. Helgen är inte alls uppbokad och det känns riktigt skönt. Jag vill ha en helg full av mys, kärlek och sömn! Det känns som om min kropp tappat flera dygn av sömn. :/
Lägenhetens renoveringen går i rätt riktning, elen och fönstrena är utbytta, och badrummet är nerbilat.



Usch nu blev det ännu ett sånt tråkigt inlägg :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0