Memories

Jag har suttit och läst igenom gamla blogginlägg, och fastnade för detta. Det är lustig hur vi människor fungerar. Just denna dag hade jag har en dålig dag och denna person fick mig att må mycket bättre, fast han satt på andra sidan jorden. Ganska lustigt att detta var ganska precis ett år sedan, och se vart vi har varandra idag? ;)


Jag och Mr X (kallar vi personen, som finns i Sverige) satt och pratade pa msn och vi borjade prata om barn och hur de tillverkas, vi kom fram till att vi inte riktigt ska skaffa barn annu, men ungefar sahar sak disskusionen ut:

Malin; Jag har inga storre planer pa att skaffa barn, jag tycker bara om att trana pa att gora barn
Mr x; Haha, den var bra. Ja de som gar runt med tjocka magar har "knullat pa riktigt"
Malin; Haha, joo det kan man saga...

Och ungefar sa laga var skamten, tills jag smarta lilla jag vraker ur mig;

Malin; Nej men du, jag ska ga trana
Malin; och jag antar att du ska sova, sa god natt och sov sa gott. :)
Malin; ...
Malin; Nej fan, jag menar inte trana sa, utan trana, gymma. HAHA.
Mr x; Forsta att jag dor av skratt har... !


Jaa, vad ska jag saga, svart for er andra att forsta, men det var bland det roligaste jag varit med om pa msn... tank sa fel allting kan bli, men anda sa ratt. ;) HAHA.
Jag tackar verkligen for den pratstunden. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0