Födelsedagsfirande ! :)

Idag är det pappas dag, hans alldeles egna dag. GRATTIS !
Så ikväll bjuds det på fika (Jocke det här är INTE en inbjudan) och familjemys, imorgon är det redan fredag och det är dags för första fredagsfinalen att dra igång! Vi får se om jag tar mig bort till Madelene eller om de blir en kväll hemma i soffan med syskon, föräldrar och pojkvän. ♥

Pojkvän låter föresten lite barnsligt; ska det inte vara mansvän? eller varför inte sambo? ;)

Självklart har jag inte glömt din födelsedag Madelene, det står så fint i min almenacka, men hur jag ska överträffa mig själv med present denna gång vet jag faktiskt inte... men än har jag tid på mig !

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vill ändå inte komma!

2010-10-07 @ 19:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0