Första halkan = första bilkrocken

Fredagsmyset var toppen, lite segt då mannen i huset bestämde sig för att sätta på hockey och musiken tystnade dock... meen det var ganska skönt att ta en promenad hem i mörket och kylan för att sen komma hem och krypa ner i sängen bredvid Mr. underbar. Lördagen gick i seghetens tecken och det gjordes inte många knop den dagen. Plockade lite på rummet, åkte till Andreas, lagade mat och åkte sen tillbaka hem till mig för att titta på film då det inte blev någon bio. :/ Söndagen bjöd inte heller på speciellt mycket för min del.
Andreas var ute och körde i första halkan och vips så stod det en betonggris i vägen, typiskt! Andreas och mister Camp mår bra, bilen mår lite sämre och behöver en hel renovering. Men tacka gud (om de nu finns någon) för att det gick så bra för killarna ! ♥

Måndag den 18 oktober står det i kalendern idag, lite små kallt, många turer med ambulanser har åkt förbi mitt fönster så jag antar att den här morgonen också var hal ute på vägarna.
Imorgon åker Kenneth till Kina och jag blir själv på mitt egna lilla kontor, tyvärr har radion slutat funka så någon som vill vara så vänlig och låna ut sin spotify?
Dessutom är det elbyte i lägenheten imorgon, vilket innebär att efter morgondagen kan man plocka in ännu mer grejer i lägenheten, wihoo :)




                                                                          Typiskt;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0