Helginlägg !

Oj vad det var segt att uppdatera.

Fredagen gick åt till att mysa framför tvn med idol tittande och familjemys, föräldrarna tog sig en tur ner på byn medans vi unga människor gick och la oss, haha. Skönt som tusan !
Lördagen blev en skön sovmorgon, mycket mys innan vi begav oss in till stan för en skön promenad, lite middag och sen det vi väntat på så länge; BLUE MAN GROUP ! Fy så kul det var, vi skrattade så vi kiknade. Det var helt otroligt jag rekomenderar er alla att gå och se det.
Söndagen blev en stor flyttdag för Andreas, vi packade, städade, kastade så det blev väldigt tomt.
Måndag morgon begav jag mig till Motala med jobbet, vi byggde en ny butik och hade lite konferens, kom hem igår så nu är jag på banan igen

Usch vilket tråkigt inlägg, men jag orkar egentligen inte skriva dessa fakta inlägg, nu vet ni iaf vad jag gjort. :)

Kommentarer
Postat av: Madde

määäh... du åt mat i söndags också!

2010-10-14 @ 14:24:58
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/
Postat av: Madde

men kom igen! 5 dagar? SKÄMS!

2010-10-19 @ 12:33:41
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0