Lycka!

Jag är så otroligt lycklig, just nu, precis som jag är just nu, med allt !
När folk gifter sig säger de alltid; "jag har inte förlorat en son/dotter jag har fått en familjemedlem till"
Jag ska ärligt säga att jag inte riktigt förstått, det är ju incest då?! MEN om det nu skulle vara så att man kan "känna" att man har en familj till, så vill jag tillhöra familjen Ylén/Pettersson, mi får all min kärlek idag ♥
Den ena ringer bara för att säga att h♦n är kissnödig
Den andra säger sig se ut som Anneli Rydén
Den sistnämnda frågar konstiga frågor på facebook som jag ej kan svaret på

Hihi, ni är bara för underbara!

Kommentarer
Postat av: Madde

du kan vara underbar ♥

2010-10-17 @ 16:45:18
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag säger desamma, du kan vara underbar <3 KRAAAM

2010-10-27 @ 08:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0