Morgongåva fram och tillbaka

Dagen, eller rättare sagt förmiddagen spenderades i Morgongåva (gillar det namnet, mysigt) med lite jobb.
Sen Cina blev det faktiskt lite shopping också, hihi.

Väl hemma igen, passade jag på att panta alla burkar från helgen, plockade undan och åkte till fam Sjöman för att passa lillSanna, otroligt vad bruden är smart. Man slutar aldrig förvånas...
Sen fick jag mig ett ryck och bakade efterrätt tills imorgon, men med min beslutsångest blev det två. Uppdatering om det kommer imorgon. :)

Nu ska jag ta en dusch, vänta på Andreas och gå lägga mig och sova !! Sjukt att man blir tröttare av att sova länge på morgonen och sen inte göra något speciellt. Jobbigt imorgon då jag har sovmorgon igen, funderar på att gå upp vanlig tid bara för att bli lite "pigg"

Jag kan som vanligt inte lägga upp bilder när jag sitter på mammas dator, men imorgon åker kameran med ut till Bro där jag ska försöka få lite fina höstbilder.

Kommentarer
Postat av: Cin

aha! visste det ;)

Då ska de som sagt se Nisses ;)

2010-09-23 @ 22:51:17
Postat av: syster yster

Tack för barnvakten=). Ni åt många bullar till Sannas stora glädje=)

Vad bakade du för gott?



kramis

2010-09-24 @ 09:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0