Mycket bra dag

Oj så jag känner mig duktig än så länge på denna dag !

Till att börja med hittade jag i stan, utan karta, eller någon som säger åt mig. Mycket bra för att vara jag.
Sen har jag förberett middagen för ikväll, kycklingpaj, hoppas det smakar för jag hade inte riktigt allt jag behövde.
Även dammsugit och torkat golv efter helgens bravader, förstår inte varför jag fick ta den smällen?
Men det är ju alltid spännande att se dagen efter när man haft fyllekalas, hur mycket de stackars människorna glömt eller slängt, jag tänker minsann inte lämna tillbaka det är som är lämnat ! Mohahha, dessutom blir det en hel del pant, och eftersom de nu höjt panten med 50öre burken kommer jag nog bli riiiik!


Varför tusan kan jag inte ladda upp bilder nu för då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0