Bättre behövande!

Det här låter jättebra i mitt huvud, men funkar det i praktiken?


Planen:

Jag har en hel garderob med kläder, skor, jackor, you name it!
Det ligger där längst in och bara tar upp plats, så min plan var att vi några skulle skulle passa på att rensa ur garderoberna, ta med oss allt och ha ett klädbytar party. Du tar med dig sånt du tröttnat på, men som någon annan ser som en perfekt klänning till just det tillfället. Lite vin och tilltugg så blir det hela en perfekt kväll där vissa av våra bortglömda kläder förhoppningsvis fått sig en ny ägare

Så vad säger ni (nu vet jag iof inte alls vilka som läser detta, men någon kanske?) Let me know, för annars går snart dessa kläder till bättre behövande i något annat land!



Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är PÅ! Så fort dieten är slut!

2011-08-17 @ 11:50:32
URL: http://ylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag är också på :)

2011-08-18 @ 08:20:09
Postat av: Isabella

Jag är lite i samma sits, så jag tycker det låter som en perfekt idé! Dessutom var det riktigt länge sen vi sågs :)

2011-08-18 @ 13:29:06
Postat av: Malin

Jag gillar det jag läser tjejer, jag ska hitta en helg så fixar vi ihop något som passar alla (eller iaf de flesta) ;)

2011-08-18 @ 15:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0