Tävlingen är avgjord

Rockklassiker har denna vecka spelar de 666 bästa rocklåtarna, framröstat av lyssnarna.
Jag och Andreas bestämde oss för att ha en tävling, vem skulle gissa på bästplacerade låt. Jag har min såklart; Metallica Nothing else matters medans Andeas valde Led Zeppelin Stairway to heaven.

Jag sitter i soffan och lyssnar, Andreas vid datorn, och vilken låt dyker upp som nummer 21 om inte just Stairway to heaven, visst. Så nu har jag min chans, för visst måste Metallica placera sig bättre? :) Vinsten är så gott som min, hej helkroppsmassage till mig :)



Kommentarer
Postat av: madelene

Grattis!! Nu är både jag och mamma invägda och klara. Vi kanske ska ta o äta middag tillsammans någon dag i veckan? tyvärr ska ju jag träna fotboll mån, ons, tor. men tis kanske då? ;)

2011-08-07 @ 21:30:44
URL: http://ylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0