Veckonöjen

Måndagen inleddes med sovmorgon och sen 8 timmars jobb. När klockan närmade sig 22 stämplade jag ut och fick åka taxi hem, riktigt skönt, haha.

Imorrse när klockan ringde 7.20 var jag inte det minsta sugen på att kliva upp och dessutom ge mig ut det första. Men tandläkaren väntar minsann inte på att jag ska vakna och väl där är jag glad att jag kom iväg. :)
Inga hål, skrapade lite tandsten och en fri pott på 600 kronor från försäkringskassan, man tackar.

En sväng till Märsta för att shoppa lite med mamma, hittade en underbart fin tavla/lampa som ska komma upp på väggen :) Och jag fick dessutom äntligen tag i någon som jobbar på firman där mina tavlor är beställda och nu fick jag återigen ett nytt bud, senast fredag ska de finnas hemma hos mig ! Så äntligen kanske jag får lite mer ordning här hemma.



Oj vilket tråkigt inlägg. Men what the fuck, det är min blogg och just nu kände jag för att skriva allt som inte rör någon annan :) Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0