Årskrönikan får vänta

Det får bli lite senare ikväll eller möjligtvis imorgon. :)

Jag har fullt upp med målning och tvätthängning, lika bra att ha det gjort innan mannen i huset kommer hem och vill att tvätten ligger färdigvikt på sängen, hihi.
En tur till Brage står på schemat, antingen idag eller absolut senast imorgon, har massor med grejer att köra över och dessutom ska jag sno åt mig en shot eller två av lite host medicin, det här går inte längre.
Imorgon blir det även en tur till IKEA för att inhandla mer saker till lägenheten, det känns som om det tar för evigt, men det blir bra till slut, så till er som inte varit här ännu; KOM FÖRBI :)

Mamma o pappa har det bra i Thailandet, Mia med familj åkte igår, Andreas åker om 9 dagar och Tommy om 27 dagar, hemma blir jag. Well well, jag letar mig en egen resa.
Wops, nu har nog färgen torkat dags för nästa strykning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0