Byebye

killarna har åkt, de sitter nog i Finland vid den här tiden och väntar på nästa flyg som ska ta de till Thailand.
Skönt för de, Andreas har varit lite nervös, ovan att se honom sån. I vilket fall som helst kom han iväg och jag insåg att jag nu ska spendera de närmaste nästan 4 veckorna ensam i lägenheten, hur det här ska gå har jag inte den blekaste om, jag förlitar jag mig helt på mina vänner och att familjen Sjöman kommer hem snart?

Dessa män som springer runt här och pillar på ventilationen gör mig tokig, de öppnar upp överallt och sen går de, just nu är det närmar 15 grader (kallt!) och jag fryser rumpan av mig ! Det här är något de helt enkelt får göra klart idag. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0