Festfredag

Uttrycket festfredag har används en hel del gånger i bloggen, hihi. Dock brukade det innebära förfest och utgång i DC, och inte som ikväll då det innebär förfest och utgång i väsby, nyktert.
Men vad gör det när jag får umgås med mina "mysiga" vänner, eller var det jag som var mysig? Haha, konstiga sms kan lätt misstolkas.
Såå efter att jag slängt i mig lite middag i min ensamhet, duschat och kletat på mig lite smink så blir det en sväng till andra sidan motorvägen, där kan ni alltså få en glimt av mig ikväll :)

Tycker inte alls synd om killarna som ska sitta på en buss ikväll/inatt från Bangkok till Koh Phangan, jag och Kent tog en från Bangkok till PhiPhi, lång, varm, kall, äcklig buss. Soo guys have fun. Jag är inte det minsta avundsjuk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0