Onsdag, eller vad är det nu för dag?

Har såå dålig koll på dagarna, inte minst nu när Andreas också befinner sig på hemmaplan.
Sen kväll igår, och en dålig natts sömn resulterade i att vi inte vaknade förens vid 12 snåret. Skönt att få sova lite, svårt att sova när jg knappt kan andas :/
Vi tog en tur till Brage för att kolla läget, kaos skulle jag vilja säga men de verkade ha det bra i sin grotta.
Väl tillbaka åkte Andreas på möte och jag lagade mat, lyckades med både kasslergratäng och lite potatissoppa, tack mamma och värdmamma Gunilla för goda recept :) Byggde även kontorsstolen och precis när mannen i huset klev innanför dörren serverades det middag, han gjorde precis som de andra i familjen när det kom till diskning och smet, haha. Sen för att sätta sig vid datorn. Men jag är inte bitter, jag får ju sitta i mitt underbara vardagsrum med en sketen dator som ingen hårddisk funkar på, göta kanal i bakgrunden. Nej jag är verkligen inte bitter.

Jag ska försöka få tag i bilderna på disken och skriva ihop årskrönikan. Imorgon är det även ett bra läge att ringa en eventuell ny arbetsgivare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0