2010 året då allt hände

Januari;
1, köttbullar till frukost och en härlig promenad ner till donken
5, skridskoåkning med mina älskade hjärtan
25, Andreas drog 3 månader till asien
25, jag själv bokade en 2 månaders lång vistelse i Thailand




Februari;
2, jag packade väskan och mötte Kent i Bangkok
3, vi shoppade och såg oss omkring i Bangkok
8, en tur till PhiPhi där vi mötte upp David, Dennis och Andreas
15, inbrott på Koh Samui
18, Andreas blev inlagd på sjukhus där de konstaterade Denguefeber
27, full moon party firades på Koh Phangan



Mars;
15, jag åkte tvärs över landet för att möta mamma o pappa i Phuket
-, jag, Mia, Peter och Tommy tog en tur över till PhiPhi för att möta upp killarna



April;
16, kräftmys med familjen
19, vulkanen sprutade ur sig aska så det var tal om att åka buss ner till Spaninen
23, Erica kom upp till oss och vi firade min födelsedag med besked
29, min födelsedag firades nere på Magaluf med skumpa och många härliga minnen



Maj;
1, open bar i 2 timmar resulterade i en härlig dagsfylla
14, slutprov och även den omtalade drinktävlingen, som jag för övrigt vann ;)
25, måndagsbio med min älskade Madelene



Juni;
23, hälsade på den underbara familjen Abt
Midsommar, mys på ängen med vänner och familj
30, kubbkvällen hemma hos mig som slutade tidigt en lördagsmorgon



Juli;
4, en dag på grönan med mycket trevlig sällskap
10, reunion asien gänget
21, olyckan
29, min älskade Andreas bjöd mig på en underbar date :)



Augusti;
8, kom hem efter en underbar vecka i Turkiet
9, första dagen på UDDA
21, kusin Anna gifte sig



September;
10, Hoffmaestro på grönan, och vilken succe! :)
-, fyllebio med killarna




Oktober;
7, pappas födelsedag
9, min födelsedagspresent Blue Man Group med Andreas
22, Andreas överraskning, Joe Labero med hela familjen, grattis hjärtat
31, Halloween fest hos Joel




November;
17, min farmor blev istället min änglafarmor
25, sålde min lägenhet
27, Sanna tappade sin första tand *stolt moster*



December;
8, ett år tillsammans
24, julafton firades med hela familjen
25, juldagen, kalkonmiddag och en spontan utgång
31, nyår hemma hos svägerskan Madelene





2010 blev ett år fyllt med överraskningar, spontana resor, ett år då jag träffade massor av sköna människor.
Nu ser jag fram emot 2011 tillsammans med nära och kära som vill dela det med mig :)

Kommentarer
Postat av: Adde

en bra sammanfattning :) puss

2011-01-12 @ 12:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0