Förbjudet

Det borde vara förbjudet att skriva av sig på offentlig plats när man är irriterad, men what to do?

Det är otroligt skönt att ha ett jobb där jag vet att jag har garanterad lön för nästa månad, nu blir iof marslönen fånigt liten då jag enbart jobbade en dag i februari. Däremot blir april lönen underbar redan nu som det ser ut som. :) Lagom till min alldeles egen födelsedag. Men min hitills ända present som dykt upp på önskelistan kom Andreas hem med idag, så nu får jag klura på något nytt. (Tavlor!)

Ikväll ska jag äntligen bort till herr Hillgren för att se hur han bor, fråga lite om vasaloppet och "slippa" träningen, för idag är det hemskt vilken träningsverk jag har, hihi. Tidig kväll då jag imorgon börjar redan vid 6, börjar tidigt för att få sluta tidigt passar mig perfekt.


Madelene; Det tror jag säkert, men jag hade fullt upp med träning och svettande, så en semla gick inte att klämma in ;)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Your loss ;)



(dubbelt budskap - förlust i att du missa semlan men genom det minskar du i vikt)

2011-03-10 @ 17:56:57
URL: http://rullstensgrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0