Hyllningar !

Igår bjöd den underbara Jens Hillgren på middag och tillhörande snack. Efter 2 timmar insåg vi att vi är "gamla", att vi genomgått mycket tillsammans och borde hinna med mycket mycket mer ! Mer spontant gillas.

Idag fick jag samtal av den så genom charmiga Joakim Cederqvist, jag fick minsann stå på referens till polishögskolan, ja man tackar ! Att jag är din "bästa" tjejkompis står högt på listan ska du veta. 


Vad jag och Jens kom fram till igår; är att vi är ett hel underbart gäng som umgåts fram och tillbaka sedan årskull 6, då vi alla började klass 6F på Grimsta. Så underbart att vi fortfarande håller ihop och har kul, thank you guys. ♥


För att ni andra ska förstå hur länge vi faktiskt känt varandra slänger jag in lite bilder:

2006;



2007;



2008;



2009;



2010;




2011;

Vi ska nog setill att detta året också blir fullt av bilder och minnen :)

Kommentarer
Postat av: Jossän

9 år, helt galet. :) fler blir det!

2011-04-06 @ 21:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0