Kärlek består

1 år och 5 månader har vi nu lyckats skrapa ihop. Jag är otroligt glad att jag är tillsammans med en av mina bästa kompisar, det gör att vårat förhållande alltid är underhållande. :)
Jag har lärt mig så mycket under denna tid, och inte minst de 3 senaste månaderna som sambo har jag lärt känna min karl som sånär ända in på skinnet.

Vad han gjorde idag fick mig dock att inse att alla bara är människor och att han egentligen är alldeles för snäll, frågan är om han någonsin kommer utsätta mig för detta? Jag är inte orolig alls för att bli lämnad då jag känner och tror att jag kommer få dras med karln tills han tappat håret han har på huvudet ! Hihi.
Planerna är många och jag är som sagt väldigt nöjd med mitt liv med honom. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0