Bebistankar

Det är många som säger sitt om när och vem det är som kommer flytta in hos oss i Augusti, några har ju utlöst en tävling och jag tänkte följa upp den här så vi får se om någon får rätt eller vem som kommer närmast :)


17/8, pojke, Mia
20/8, pojke, Madelene Å
20/8, pojke, jag, hihi


Några som ännu inte sagt något datum men väldigt noga berättat vad de tror det blir

Flicka, Andreas
Flicka, Thomas (Robins far)
Flicka, Elin
Flicka, Tommy (Elins far)
Pojke, Lina


Nu återser att se när listan växer och till slut se vem som har rätt. :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Ingen tvivel om saken, vi kommer att ha rätt ;)

Jag har de liksom redan antecknat i min almanacka på jobbet. hahaha

2012-04-28 @ 18:50:06
Postat av: Lisbeth

GRATTIS Malin på din födelsedag! Kram Lisbeth o Leif

2012-04-29 @ 17:59:17
Postat av: Isabella

Jag tror det blir en pojke, och att han kommer den 24/8 :)

2012-05-02 @ 12:19:12
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0