2011 året då allt förändrades i sista stund

Januari;
7, inflyttningsfest här på herrgårdsvägen med mycket trevligt folk
23, eftersom Andreas begav sig hemifrån, bokade jag en 2 veckorsresa till Thailand och överraskade mor&far



Februari;
6, efter 2 underbara veckor var jag tillbaka i vardagen
7, var även killarna tillbaka och vi tjejer hämtade killarna på Arlanda



Mars;
17, jag körde mina första och ända nätter på Statoil



April;
2, vi begav oss till Göteborg för att köpa en ny bil, ut med forden och in med volvo
25, började min födelsedagsvecka, underbart tyckte jag
29, min födelsedag firades med taco och en underbar kväll



Maj;
14, bröllop och kusinträff som avslutades på fabben och rockkväll
16, vi tjejer drog en vecka till turkiet på tjejvecka



Juni;
9, min älskade fotölj flyttade in hos oss
16, jag och syster tog promenaden på 12000 mot rosersberg för att se killarna spela match
21, spontandag på grönan med killarna
24, midsommar firades ute i bro och sedan natten på statoil
30, Christin kom upp på finbesök



Juli,
17, ännu en spontandag på grönan, med mamma, pappa och Andreas, 
26, norge small och hela världen stod stilla för en dag



Augusti, 
7, vi började med rikshospitalets diet
20, dieten är över och resultaten var underbara
27, bröllop ute vid Katrineholm, vackert



September;
4, en supermysig resa till Tunisien
20, Andreas fick sin present lite i förtid



Oktober; 
22, Andreas fyllde 25 och det firades med middag och party här hemma
31, jobbintervju på fritidsresor resulterar i ännu ett jobb



November;
1, nyfärgning av håret, vackert
12, jag tog mig ner till Göteborg över helgen för att besöka Christin



December; 
8, två år tillsammans ♥
9, Björn Rosenström på magget och självklart var vi där !
17, jag grattar farmor på födelsedagen och njuter till fullo av att fått en sån fin lägenhet
18, dagen då det förändrades
23, mysig uppesittarkväll 
24, en underbar julafton både i Bro och i Väsby
31, nyåret kunde inte knya ihop detta året bättre




2011 gick verkligen fort och jag tvivlar inte på att 2012 kommer gå minst lika fort
det är redan fullt med planering och överraskningar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0