Bebislistan uppdatering :)

Uppdaterar listan lite, jag var tvungen att ändra på mitt eget datum till den 26 då det känns mer rätt. :)


17/8, pojke, Mia
20/8, pojke, Madelene Å
21/8, ?, kusin Anna
21/8, flicka, Jocka
23/8, flicka, Sanna
24/8, flicka, Isabella (ändrat sig efter att ha sett mina svar på listan, hihi)
24/8 pojke, pappa
26/8, pojke, jag
27/8, ?, Jossan
1/9, flicka, Peter


Flicka, Andreas
Flicka, Thomas (Robins far)
Flicka, Elin
Flicka, Tommy (Elins far)
Pojke, Lina
Flicka, mamma



För att tillägga är det många och åter många kunder som nu säger sig vara säkra på att det är en tjej som bygger bo inne i magen :)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Well, det är ju 50/50 chans att man har rätt :) Första gången jag gissar dessutom. Det där med att det ser ut som en killmage/tjejmage tror jag inte det minsta på. I så fall skulle jag ha en liten pojk här nu, men det har jag ju inte :p

2012-05-02 @ 23:10:08
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0