Lycka och påhopp

Igår var en sån bra dag, jag var ordentligt lycklig på länge, varför?

Jo för min älskade vän Christin smsade eftersom jag ringt henne dagen innan (då en felringning, haha)
Vi smsade lite och kom fram till att vi borde boka den där höstresan till Turkiet, fast jag föreslog att vi skulle kolla Thailand istället. Jag kollar runt och hittar lite för runt 6000 lite mycket pengar för båda, men så råkar jag gå in på "fel" dag och då kostar det ca 7000 för alla, självklart blir jag eld och lågor och ringer för att bekräfta. Damen säger såklart att jag ska preliminärboka och jag är inte sen på att göra som hon säger. Medans Sebastian hänger på axeln och är lite missnöjd knappar jag in allt men när jag kommer till slutsumman stämmer det inte, typiskt tänkte jag. Men så kollar jag igen då har minsann resan sänkts till 5000 för alla tre, DET mina vänner är lycka ;)
Såå 2 november sticker jag, min bästa Christin och (för mig självklart) MIN SON ♥
 
Men där är det så skilda meningar så jag blir tokig, det hann inte gå mer än någon minut så hade jag fått påhopp både på facebook och via sms från folk. Som ifrågasatte hur jag skulle klara mig utan barn i två veckor, att det är farligt att vistas där osv. Mina tankar går genast till min egen familj som rest med barn sen alltid.
Vi har kuskat runt i Spanien i bil sen 1års ålder, Sanna reste till Bulgarien 6 veckor gammal och till Brasilien 8 månader gammal.
Jag blir egentligen bara ledsen över att folk ska lägga sig i när det handlar om såna här saker, men inte har tid att höra av sig en vanlig onsdag för att istället träffa denna underbara varelse som jag älskar mer än något annat.

I vilket fall som helst så har jag nu massor att göra, haha.
Fixa pass
Packa
Städa

Åååh det kommer bli så bra, TACK Christin du är bäst ! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Äsch, folk bryr sig för mycket om vad andra gör.
Du är hans mamma och vet vad som funkar för er. Men vad säger Andreas om att vara borta så länge från S? Jag har fått höra från flera mammor att det är enklare att resa när barnen är riktigt små mot när de är 2 eller 3 år gamla.

2012-09-29 @ 11:57:22
URL: http://isabellapalmberg.blogg.se
Postat av: Madde

Visste inte att du har träffat Henke. Han är så snygg. Haha, vad roligt :) Och jävligt härligt med Thailand. Är avis!

2012-10-01 @ 14:06:54
URL: http://ylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0