amningsbloggande

Man får ta alla chanser man får !

Igår valde min kära lilla Sebastian att inte sova på dagen, jag kämpade i över 3 timmar men gav upp. Vi höll han vaken och tänkte att det blir en bra natt. Fel av oss. Han vaknade strax efter 1 timme som vanligt och skrek. Höll på tills han somna i våran säng. Jag gick o la mig med honom till slut, då börjar Bella kånka i sin säng. Till slut somna vi alla, runt 5.20 vaknar Bella för mat då är det blött i sängen då brösten läckt (hello sexy lixom) matar henne, då vaknar han o sen var det full rulle... som tur är somnar han om, men då ska hon kånka igen. Så jag somnar om runt 7. 7.20 väcker hon mig igen för att äta o då var det bara gå upp.
Tv o mys i sängen, frukost och sen har vi haft fullt upp.
Sång på kyrkis, öppna förskolan en sväng, lunch med Elin, bussfärd hem, handla på ica, få Basse att somna, nu mata henne och försöka hinna vila lite själv innan Linda och Elvis kommer på besök. Super morsan kör igen !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0