Måndag hela veckan

Less man blir när man försöker skriva inlägg som inte dyker upp !
får köra en vecko uppdatering. ;)

Måndagen var det fotografering på dagis, tror nog min lilla plutt blir riktigt bra.

Tisdag var det stora shoppingdagen. Jag och mamma började med kläder på Barkaby outlet för att fortsätta med lunch inne på ikea innan det blev shopping där.

Onsdag var städdag, som varje dag.. haha.

Torsdag bak och läkardag. Mamma sa åt mig att komma över o baka bullar med henne men det var mest hon som baka och jag titta på ;)

Fredag betyder mysdag. Vi gick ner till Mikis för att sjunga lite, tänkte ta Sebastian till frisören men blev inte så. Lilla buskillen fick ännu ett getingstick o jag undrar när hans tur ska vända...

Väldigt informativt inlägg såhär på morgonkvisten ;)
Känns som en jobbig tid för mig att somna om, wish me luck!

finaste tjejen kommer vara så fin i höst ♡



dumma getingar som sticker min plutt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0