Trotsålder

Idag har vi haft en redig kamp med Sebastian.
Han valde att vakna runt 3.30 inatt och sedan somna om runt 9, då sov han väl i en sisådär 2-2.30 timme för att sedan hålla låda hela eftermiddagen. Vi har haft fullt upp med att fixa på hans rum för att få in en riktig säng, men det har varit svårt då han varit på sådant trotshumör så det bara skriker om det... herre min !
 
Nu gav vi upp, snabb städade hans rum, slängde ut madrassen och la honom så slocknade han på 2 röda efter lite välling, gav Isabella lite mat också som somnade. Så nuu tar jag mig i kragen och tar en dusch innan jag också kryper ner i sängen för att försöka få några fler timmars sömn inatt. Imorgon är trots allt en ny vecka med nya utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0