Hockey helg och magsjuka

Igår var avslutningen på hockeyskolan för Sebastian och oj vad stolt han var när han fick sin medalj !


Vi åkte hem o åt middag för att sen åka ner och titta på väsby matchen. Sebastian hade massor av frågor och tittade med beundran. 

Hemma igen var de snabb dusch o sen la sig barnen. Jag kollade mellon och la mig sen i sängen. Precis innan jag skulle släcka satte sig Sebastian upp o la sig åt helt håll så jag vände tillbaka honom på kudden och tur var det. För några minuter senare när jag släckt lampan och nästan precis somnat satte Bellis sig upp och Kräktes ner hela sängen 😨 
Så upp och byta sängkläder och tvätta av henne. Tänkte att det var en engångs grej men imorrse sprang hon på toa 2 gånger och tömde magen bakvägen. 
Blir intressant och se vem som ska vara hemma imorgon. Jag som har VFU eller Andreas som just haft semester. Sebastian har även sin operation på tisdag för polyperna så han får absolut inte bli sjuk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0